Kilka słów o Google Ads (Google Adwords)

To forma reklamy w Internecie najczęściej w postaci tzw. linków sponsorowanych wyświetlanych w wyszukiwarce Google użytkownikom, którzy szukają określonych produktów i usług w Internecie (patrz zdjęcie).

Innym typem kampanii Google Ads jest tzw. reklama displayowa. Pewnie zauważyłeś, że jak np. przeglądasz onet.pl “śledzą” Cię tam reklamy różnych firm a sama reklama ma formę zdjęcia z tekstem (baner): to jest właśnie reklama displayowa.

Niewygodna prawda o kampaniach Google Ads

 

Pewnie to nie pierwsza Twoja strona odwiedzona dzisiaj. Więc dobrze wiesz, że agencje obiecują gruszki na wierzbie i kreują się na ekspertów najwyższej klasy.

Ale zapytaj ich co zrobią jak już zainwestujesz ciężko zarobione pieniądze w reklamę a potem okażę się, że ona jednak nie działa?

90% agencji schowa głowę w piasek i powie Ci że nic się nie da zrobić.

Dlaczego? ponieważ ich praca skupia się na tym aby dostarczać Ci dopływ nowych użytkowników na Twoją stronę WWW. To czy Ci użytkownicy staną się Twoimi Klientami, czy w ogóle będą dzwonić, kupować, to już nie ich problem, tylko Twój.

Dlatego, tam gdzie kończy się ich praca, my dopiero się „rozkręcamy” i schodzimy coraz głębiej, tak aby finalnie przekształcić dla Ciebie jak najwięcej zwykłych użytkowników w Twoich Klientów.

Pracujemy nad efektami, w tym się specjalizujemy, z tego się potem rozliczamy, to jest podstawą oceny naszych działań. Jako jedyna agencja w Polsce dajemy gwarancję, że Twoja kampania będzie zarabiać.

Więcej o gwarancji przeczytasz tutaj >>

Google Ads – komu pomagamy

Pomagamy rozwijać się małym i średnim firmom usługowym oraz z sektora B2B, które dzięki reklamie Google Ads są w stanie „rzucić rękawice” swoim dużym konkurentom i konsekwentnie gonić czołówkę w swojej branży.

W jaki sposób? Poprzez stosunkowo niski budżet reklamowy ale wykorzystany bardzo efektywnie – z wysoką stopą zwrotu.

ALE

Wysoka stopa zwrotu z zainwestowanego miesięcznego budżetu to jedno, a drugie – najważniejsze to przewidywalność wyników z miesiąca na miesiąc.

Co to znaczy? Gdy stworzymy a potem zoptymalizujemy taką kampanię to będzie ona działać na tzw. autopilocie, czyli np. przy budżecie 2 000 zł miesięcznie, co miesiąc będzie generowała przychód z tej reklamy na poziomie 10 000 – 12 000 zł.

Taka kampania Google Ads przy odpowiedniej optymalizacji to poduszka bezpieczeństwa dla Twojej firmy, która da Ci stabilizację: stały przewidywalny dochód pozwoli Twojej firmie dalej się rozwijać i planować działania na przód, zarabiając dla Ciebie przewidywalne kwoty. Tak właśnie możesz „gonić” swoją konkurencję.

Nie bez powodu nasi Klienci mówią o nas, że jesteśmy ich tajną bronią w walce z konkurencją 😉

Efekty jakich możesz się spodziewać

Największym naszym sukcesem są kampanie Google Ads NIE te, które od początku zaczęły zarabiać ale te, które na początku nie działały ALE dzięki naszej pracy stały się dochodowe osiągając przewidywalne zyski z miesiąca na miesiąc.

Ale najbardziej jesteśmy dumni z tego, że wszyscy nasi obecni Klienci, z którymi współpracujemy zarabiają na swoich kampaniach Google Ads.

Eveles
5.0
powered by Google

Poniżej przykłady wybranych kampanii Google Ads, które nie działały ALE dzięki naszej pracy zaczęły zarabiać 😉

Przypadek kancelarii prawnej:

Etap I: Sytuacja

Kampania Google Ads przez 2 miesiące od uruchomienia działa b. dobrze. Klient prosi nas aby wyłączyć reklamę na 1 miesiąc. Po miesiącu uruchamiamy tą samą kampanię i….przestała działać – nie pozyskuje Klientów.

Etap II: Diagnoza

Na podstawie analizy danych znaleźliśmy główną przyczynę problemu: naszemu Klientowi przez ten okres „urosła” ogromna konkurencja, która sprzedawała te same usługi prawne (rozwody) i zaczęła konkurować o tych samych Klientów.

Etap III: Rozwiązanie

Zbadaliśmy na czym najbardziej zależy Klientom w kontekście spraw rozwodowych. Przebudowaliśmy więc stronę WWW kancelarii tak aby adresowała właśnie te kwestie.

Etap IV: Efekty

Od 5-ciu miesięcy kancelaria pozyskuje przewidywalną liczbę Klientów. Przy miesięcznym budżecie reklamowym na poziomie 1 400 zł, kancelaria pozyskuje średnio 4-6 Klientów miesięcznie, co daje 8 000 zł do 14 000 zł przychodu miesięcznie z kampanii Google Ads.

Przypadek firmy przeprowadzkowej:

Etap I: Sytuacja

Kampania Google Ads od początku uruchomienia pozyskiwała mało Klientów.

Etap II: Diagnoza

Analiza danych pokazała, że teksty naszego Klienta są zbyt długie, sformalizowane i rozbudowane, przez co użytkownicy „uciekają” ze strony WWW.

Etap III: Rozwiązanie

Skróciliśmy teksty, zastosowaliśmy prosty ale profesjonalny język. Namówiliśmy również Klienta, aby dodać na stronie gwarancję najniższej ceny, co okazało się strzałem w dziesiątkę 😉 

Etap IV: Efekty

Po 2-uch tygodniach uruchomiliśmy poprawioną kampanię, efekt: Przy budżecie na reklamę 600 zł miesięcznie, firma przeprowadzkowa osiąga średni przychód z tej kampanii rzędu 5 000 zł – 6 000 zł miesięcznie.

A to z kolei przykład kampanii, która zaczęła zarabiać od razu 😉 Branża B2B:

Etap I: Sytuacja

Klient z sektora B2B poprosił nas abyśmy stworzyli w bardzo krótkim czasie kampanię Google Ads wraz z przygotowaniem tekstów na stronę WWW pod tą kampanię.

Etap II: Rozwiązanie

Kampania celowała w Klientów biznesowych, dlatego też w tekście wykorzystaliśmy argumenty, które szczególnie przemawiają właśnie do tej grupy odbiorców.

Etap III: Efekty

Pierwsze 2 tygodnie kampanii i Klient wygenerował przychód ze sprzedaży usług ok. 10 000 zł wydając 1 000 zł na budżet reklamowy 😉

Gwarancja efektów

 

Jako jedyna agencja w Polsce dajemy Ci gwarancję na to, że Twoja kampania Google Ads będzie dochodowa. I to nie jest żadne hasło reklamowe – gwarancję dostaniesz na papierze: zostanie wpisana do umowy.

Dlatego, jeżeli twoja kampania z jakiś powodów nie będzie zarabiała, to nie będziemy szukać wymówek na zasadzie „to nie nasza wina” tylko nie spoczniemy dopóki nie znajdziemy przyczyn problemu. Działamy jak lekarz: stawiamy diagnozę lokalizując miejsce problemu i wprowadzamy plan naprawczy, tak aby w końcu kampania zaczęła zarabiać.

Pamiętaj, nigdy nie zostawimy Cię z niedziałającą kampanią, będziemy ją poprawiać do skutku, aż stanie się dochodowa.

Cennik

Pakiet mini

Koncentrujemy sie stricte na kampanii Google Ads i dajemy Ci rekomendacje co zmenić na Twojej stronie WWW aby kampania faktycznie zarabiała.

 

990 zł 

Ograniczona gwarancja efektów – uzależniona od wypełnionych rekomendacji. Szczegóły gwarancji pod telefonem: 881 266 135

Pakiet standard

Koncentrujemy się na kampanii Google Ads i na Twojej stronie WWW, wszystko prowadzimy sami – Ciebie nic nie interesuje.

 

1 990 zł

Pełna gwarancja efektów albo zwrot pieniędzy. Szczegóły gwarancji pod telefonem: 881 266 135

Masz pytania? Chcesz porozmawiać?

Napisz: biuro@eveles.pl

lub zadzwoń: 881 266 135