Poprawa nierentownych kampanii 

Do poprawy kampanii reklamowych podchodzimy jak lekarz – specjalista: 

Diagnoza 

Dogłębnie zapoznajemy się z Twoimi kampaniami, patrzymy na dane analityczne, zbieramy niezbędne informacje na temat funkcjonowania Twojego biznesu, specyfiki Twojej branży oraz klientów. Szukamy związków-przyczynowo skutkowych i na tej podstawie stawiamy diagnozę: co jest nie tak, co należy poprawić, jakie są krytyczne błędy w kampanii. 

PS: Często zdarza się, że błędy są popełniane na poziomie strategicznym kampanii, więcej o tym tutaj >> 

Recepta – Przygotowujemy plan naprawczy 

Na bazie postawionej diagnozy przygotowujemy plan zmian dla kampanii. Określamy priorytety dla wprowadzanych zmian, tak aby w pierwszej kolejności wyeliminować krytyczne błędy, których naprawienie może od „zaraz” znacznie poprawić opłacalność kampanii. 

Leczenie – wdrażamy plan naprawczy 

Wprowadzamy zaplanowane zmiany zgodnie z ustalonym harmonogramem. 

Obserwacja – optymalizacja kampanii 

Wprowadzając na bieżąco zmiany w kampanii w oparciu o przyjęty plan, monitorujemy jak każda poszczególna zmiana faktycznie wpływa na wyniki kampanii. 

Tutaj w porównaniu do lekarza mamy tą kluczową przewagę, że możemy stawiać kolejne diagnozy i wprowadzać zmiany na bazie danych analitycznych, które w odpowiedniej ilości dadzą nam pełen obraz nowej sytuacji. 

Na tej podstawie wiemy, czy wprowadzone zmiany przyniosły pożądane efekty, jeżeli nie, to co jeszcze należy poprawić. Odpowiednia analiza danych i ich interpretacja jest kluczem do tego, aby nawet najtrudniejszy przypadek (kampanię) uratować. Dzięki zebranym danym możemy znów powtarzać cały cykl: czyli stawiać diagnozę, wdrażać zmiany i monitorować ich wpływ na wyniki i tak do skutku, aż osiągniemy najlepsze rezultaty dla kampanii przy przyjętym budżecie. 

Jest to metoda niezawodna i bardzo skuteczna, jeżeli jest przeprowadzona prawidłowo.

Efekty jakich możesz się spodziewać

Największym naszym sukcesem są kampanie NIE te, które od początku zaczęły zarabiać ale te, które na początku nie działały ALE dzięki naszej pracy stały się dochodowe osiągając przewidywalne zyski z miesiąca na miesiąc.

Ale najbardziej jesteśmy dumni z tego, że wszyscy nasi obecni Klienci, z którymi współpracujemy zarabiają na swoich kampaniach.

Eveles
5.0
powered by Google

Poniżej przykłady wybranych kampanii, które nie działały ALE dzięki naszej pracy zaczęły zarabiać 😉

Przypadek kancelarii prawnej:

Etap I: Sytuacja

Kampania Google Ads przez 2 miesiące od uruchomienia działa b. dobrze. Klient prosi nas aby wyłączyć reklamę na 1 miesiąc. Po miesiącu uruchamiamy tą samą kampanię i….przestała działać – nie pozyskuje Klientów.

Etap II: Diagnoza

Na podstawie analizy danych znaleźliśmy główną przyczynę problemu: naszemu Klientowi przez ten okres „urosła” ogromna konkurencja, która sprzedawała te same usługi prawne (rozwody) i zaczęła konkurować o tych samych Klientów.

Etap III: Rozwiązanie

Zbadaliśmy na czym najbardziej zależy Klientom w kontekście spraw rozwodowych. Przebudowaliśmy więc stronę WWW kancelarii tak aby adresowała właśnie te kwestie.

Etap IV: Efekty

Od 5-ciu miesięcy kancelaria pozyskuje przewidywalną liczbę Klientów. Przy miesięcznym budżecie reklamowym na poziomie 1 400 zł, kancelaria pozyskuje średnio 4-6 Klientów miesięcznie, co daje 8 000 zł do 14 000 zł przychodu miesięcznie z kampanii Google Ads.

Przypadek firmy przeprowadzkowej:

Etap I: Sytuacja

Kampania Google Ads od początku uruchomienia pozyskiwała mało Klientów.

Etap II: Diagnoza

Analiza danych pokazała, że teksty naszego Klienta są zbyt długie, sformalizowane i rozbudowane, przez co użytkownicy „uciekają” ze strony WWW.

Etap III: Rozwiązanie

Skróciliśmy teksty, zastosowaliśmy prosty ale profesjonalny język. Namówiliśmy również Klienta, aby dodać na stronie gwarancję najniższej ceny, co okazało się strzałem w dziesiątkę 😉 

Etap IV: Efekty

Po 2-uch tygodniach uruchomiliśmy poprawioną kampanię, efekt: Przy budżecie na reklamę 600 zł miesięcznie, firma przeprowadzkowa osiąga średni przychód z tej kampanii rzędu 5 000 zł – 6 000 zł miesięcznie.

A to z kolei przykład kampanii, która zaczęła zarabiać od razu 😉 Branża B2B:

Etap I: Sytuacja

Klient z sektora B2B poprosił nas abyśmy stworzyli w bardzo krótkim czasie kampanię  wraz z przygotowaniem tekstów na stronę WWW pod tą kampanię.

Etap II: Rozwiązanie

Kampania celowała w Klientów biznesowych, dlatego też w tekście wykorzystaliśmy argumenty, które szczególnie przemawiają właśnie do tej grupy odbiorców.

Etap III: Efekty

Pierwsze 2 tygodnie kampanii i Klient wygenerował przychód ze sprzedaży usług ok. 10 000 zł wydając 1 000 zł na budżet reklamowy 😉

Gwarancja efektów

 

Jako jedyna agencja w Polsce dajemy Ci gwarancję na to, że Twoja kampania Google będzie dochodowa. I to nie jest żadne hasło reklamowe – gwarancję dostaniesz na papierze: zostanie wpisana do umowy.

Dlatego, jeżeli twoja kampania z jakiś powodów nie będzie zarabiała, to nie będziemy szukać wymówek na zasadzie „to nie nasza wina” tylko nie spoczniemy dopóki nie znajdziemy przyczyn problemu. 

Pamiętaj, nigdy nie zostawimy Cię z niedziałającą kampanią, będziemy ją poprawiać do skutku, aż stanie się dochodowa.

Współpraca

Potrzebujesz pomocy w zakresie stworzenia lub poprawy kampanii reklamowej dla swojej firmy?

PS. Możemy Ci pomóc w takich kanałach reklamowych jak: