Bezpłatny webinar (prezentacja online)

Czego nie powie Ci Twoja agencja: 3 problemy w Twoim biznesie, przez które nie zarabiasz na reklamach w sieci.

Czego się dowiesz…

– Jaki kanał sprzedaży wybrać (Facebook, Google, Youtube itd.)  w kontekście możliwości Twojej firmy oraz branży w jakiej działasz.

– Jak zminimalizować ryzyko wejścia w płatną reklamę żeby nie „utopić” kasy a jednocześnie sprawdzić czy można na niej zarabiać.

– Ile miesięcznie możesz na tym zarobić i z jakimi kosztami musisz się liczyć.

– Jak osiągnąć stabilizację i przewidywalność zysków z reklamy co miesiąc w długim okresie.

– Jak „przekuć” wiedzę w Twojej firmie w opłacalną reklamę: Co MUSI zawierać taka reklama.

– Jak Twoja konkurencja rozwija swój biznes w oparciu o płatne kampanie w sieci.

 

Bez pudrowania rzeczywistości, powiem jak jest na prawdziwych przykładach z wielu branż, bez wchodzenia w zbędne szczegóły. Tylko to co Cię interesuje: co może stracić/zyskać Twoja firma.

Dlaczego masz mi wierzyć?

 

Bo to co robię poprostu działa. Nie udaję nikogo, znam się na biznesie, marketingu internetowym i sprzedaży i “przekuwam” to w wyniki dla moich Klientów. Tyle.

 

Chcesz dowodu? Prawdziwą sztuką jest z nieopłacalnej reklamy zrobić opłacalną – to potrafią tylko nieliczni, zobacz jak Ja to robię:

Przypadek kancelarii prawnej:

Etap I: Sytuacja

Kampania Google Ads przez 2 miesiące od uruchomienia działa b. dobrze. Klient prosi nas aby wyłączyć reklamę na 1 miesiąc. Po miesiącu uruchamiamy tą samą kampanię i….przestała działać – nie pozyskuje Klientów.

Etap II: Diagnoza

Na podstawie analizy danych znaleźliśmy główną przyczynę problemu: naszemu Klientowi przez ten okres „urosła” ogromna konkurencja, która sprzedawała te same usługi prawne (rozwody) i zaczęła konkurować o tych samych Klientów.

Etap III: Rozwiązanie

Zbadaliśmy na czym najbardziej zależy Klientom w kontekście spraw rozwodowych. Przebudowaliśmy więc stronę WWW kancelarii tak aby adresowała właśnie te kwestie.

Etap IV: Efekty

Od 5-ciu miesięcy kancelaria pozyskuje przewidywalną liczbę Klientów. Przy miesięcznym budżecie reklamowym na poziomie 1 400 zł, kancelaria pozyskuje średnio 4-6 Klientów miesięcznie, co daje 8 000 zł do 14 000 zł przychodu miesięcznie z kampanii Google Ads.

Przypadek firmy transportowej:

Etap I: Sytuacja

Kampania od początku uruchomienia pozyskiwała mało Klientów.

Etap II: Diagnoza

Analiza danych pokazała, że teksty naszego Klienta są zbyt długie, sformalizowane i rozbudowane, przez co użytkownicy „uciekają” ze strony WWW.

Etap III: Rozwiązanie

Skróciliśmy teksty, zastosowaliśmy prosty ale profesjonalny język. Namówiliśmy również Klienta, aby dodać na stronie gwarancję najniższej ceny, co okazało się strzałem w dziesiątkę 😉 

Etap IV: Efekty

Po 2-uch tygodniach uruchomiliśmy poprawioną kampanię, efekt: Przy budżecie na reklamę 600 zł miesięcznie, firma przeprowadzkowa osiąga średni przychód z tej kampanii rzędu 6 000 zł – 10 000 zł miesięcznie.

Przypadek usług premium:

Etap I: Sytuacja

Kampania na Facebooku i Instagramie działa bardzo dobrze do momentu, kiedy wybuchła pandemia koronawirusa.

Etap II: Diagnoza

Analiza danych wskazała na kompletne załamanie sie popytu na usługi biznesowe naszego Klienta. Jak wynikało z diagnozy, ludzie masowo zaczęli wstrzymywać sie z decyzjami o zakupie usług premium.

Etap III: Rozwiązanie

Przebudowaliśmy całkowicie teksty w kampanii Klienta, tak aby pokazać potencjalnym Klientom inną perspektywę: przedstawiliśmy pandemię koronawirusa z perpektywy okazji biznesowych w ich branży, których wcześniej nie było a na skutek pandemii nagle się pojawiły. 

Etap IV: Efekty

Po uruchomieniu kampanii liczby Klienta wyglądały następująco: w 3 miesiące wydał na reklamę 5 635,76 zł a osiągnięty przychód z tej kampanii w przeciągu 12 miesięcy wyniósł 57 700 zł. Zatem, Klient z każdej wydanej 1 zł na reklamę uzyskał 10,24 zł przychodu.

A to z kolei przykład kampanii, która zaczęła zarabiać od razu 😉

Przypadek branży B2B:

Etap I: Sytuacja

Klient z sektora B2B poprosił nas abyśmy stworzyli w bardzo krótkim czasie kampanię wraz z przygotowaniem tekstów na stronę WWW.

Etap II: Rozwiązanie

Kampania celowała w Klientów biznesowych, dlatego też w tekście wykorzystaliśmy argumenty, które szczególnie przemawiają właśnie do tej grupy odbiorców.

Etap III: Efekty

Pierwsze 2 tygodnie kampanii i Klient wygenerował przychód ze sprzedaży usług ok. 10 000 zł wydając 1 000 zł na budżet reklamowy 😉

Zobacz co mówią o nas Klienci

Na koniec kilka słów o mnie… 

Nie lubię pisać o sobie ale wiem, że dla Ciebie może to być ważne, dlatego poniżej krótkie info: 

Od 6 lat prowadzę działalność w różnych branżach, od usług offline (transport) po e-commerce i szkolenia online. Dlatego poznałem na własnej skórze problemy firm i ich Klientów. To jest nieoceniona wiedza, która pozwala mi tworzyć kampanie, które zarabiają realne pieniądze, zamiast robić marketing dla samego marketingu. 

Marketing Internetowy oparty na wynikach to moja główna działalność i największa pasja: w tym się specjalizuję. 

Poza tym nieustannie się szkolę u najlepszych agencji marketingowych na świecie oraz piszę doktorat z e-biznesu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, gdzie gościnnie prowadzę wykłady. 

Tak łączę praktykę z teorią 😉

Rafał Bołoz

Tel: 881 266 135

biuro@eveles.pl

eveles.pl – wszelkie prawa zastrzeżone