Wiedza i kompetencje

Wyniki jakie osiągamy dla kancelarii, z którymi współpracujemy są efektem połączenia 3 źródeł wiedzy: 

  • Wiedzy naukowej 
  • Doświadczenia 
  • Unikatowych kwalifikacji 

Wiedza naukowa 

Projektując kampanie reklamowe bazujemy na wiedzy naukowej z zakresu psychologii społecznej, ekonomii behawioralnej oraz analizy danych ilościowych. Dlaczego? Podstawą dobrze zaprojektowanej kampanii jest dokładne zdefiniowanie grupy Klientów. Zrozumienie ich preferencji, stylu życia, sposobów podejmowania decyzji zakupowych jest kluczowe do dostosowania odpowiedniego przekazu, który będzie zrozumiały i przekonywujący właśnie dla tej a nie innej grupy Klientów. 

W procesie optymalizacji kampanii reklamowych wykorzystujemy narzędzia statystyczne do analizy danych ilościowych te same, które stosuje się prowadząc badania naukowe w naukach społecznych. Dzięki czemu, nasze decyzje są trafne, ponieważ bazują na informacjach i danych a nie na zwykłym przeczuciu. 

Współpracujemy również z instytucjami naukowymi, m.in. z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie, prowadząc wspólnie badania naukowe w zakresie działalności branży prawnej w Internecie, oraz gościnnie wykłady dla studentów.

Wynik naszych najnowszych badań przeprowadzonych wraz z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie w 2019 roku pt.  „Specyfika funkcjonowania branży prawnej w Polsce – problemy i wyzwania.” dostępne są tutaj >> 

Doświadczenie 

Wszystkie nasze działania skupiają się na jednym: osiąganie przez naszych Klientów satysfakcjonujących efektów biznesowych z płatnych kampanii w sieci. To jest podstawą naszej pracy, z tego się rozliczamy.

Dlatego, wieloletnie doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych, które przynoszą stałe dochody naszym Klientom to najcenniejsza wiedza jaką posiadamy. Dzięki temu, jesteśmy w stanie szybko „przekuć” tą wiedzę w realne wyniki biznesowe, które pozwolą Twojej firmie stabilnie się rozwijać: więcej Klientów, większe przychody, przewidywalność wyników z miesiąca na miesiąc.

W porównaniu do innych agencji, jeżeli pojawi się problem, to nie chowamy „głowy w piasek” i nie szukamy wymówek dlaczego Twoja kampania nie działa, tylko „podwijamy rękawy” i nie spoczniemy do puki Twoja reklama nie będzie opłacalna. Pamiętaj, nigdy nie zostawimy Cię z problemem nieopłacalnej reklamy.

Najbardziej jesteśmy dumni z tego, że wszyscy nasi obecni Klienci, z którymi współpracujemy zarabiają na swoich kampaniach reklamowych.

Unikatowe kwalifikacje 

Stawiamy na eksperckość i unikalne kompetencje. Właśnie dlatego niemal każdego miesiąca inwestujemy w najwyższej jakości szkolenia, z których czerpiemy inspiracje i wiedzę potrzebną, aby pomóc naszym Klientom wdrapać się i pozostać na szczycie. Poniżej znajdziesz kilka przykładów szkoleń, w które zainwestowaliśmy w ostatnim czasie: 

  1. Projektowanie lejków sprzedaży –Funnel Blueprint 

Ten 2-miesięczny kurs organizowany przez amerykańską firmę DigitalMarketer.com dostarcza wyczerpującej wiedzy na temat funkcjonowania lejków sprzedaży w różnych branżach. Nauczył nas, jak dostrzegać szanse, konstruować lejki sprzedaży, a następnie maksymalizować zyski z ich działania. 

  1. Zaawansowane lejki sprzedaży – Advanced Consulting Class oraz Mass Conversion

Zawsze można być lepszym. Dlatego zainwestowaliśmy w dwa zaawansowane kursy stworzone przez Franka Kerna. Kursy te pozwoliły nam wznieść na jeszcze wyższy poziom wiedzy w zakresie budowania złożonych lejków sprzedaży. 

  1. Pozycjonowanie stron na poziomie światowym – SEO That Works 2.0 

Pomimo faktu, że pozycjonowanie (SEO) nie należy do naszych usług, chcemy wiedzieć, co w tej trudnej sztuce działa najbardziej efektywnie. Chociażby dlatego, aby móc doradzić naszym Klientom najlepsze możliwe rozwiązania. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się na wykupienie szkolenia u jednego z najbardziej poważanych autorytetów w tej dziedzinie, jakim jest Brian Dean. 

  1. Sprzedaż w social media 

Zaawansowany kurs o tworzeniu lejków sprzedaży w takich kanałach jak: Facebook, Youtube, Instagram, Linkedin. 

Zobacz nasze inne umiejętności potwierdzone certyfikatami: